پنج شنبه , اردیبهشت ۲۷ ۱۴۰۳
خانه / آسیاب عطاری / سفارش عمده آسیاب عطاری دو دهنه چند منظوره

سفارش عمده آسیاب عطاری دو دهنه چند منظوره

ادویه هایی که در آشپزخانه ی هر کسی وجود دارد برای اینکه به شکل نهایی خود تبدیل شوند باید با دستگاه هایی مثل آسیاب خورد شوند تا طعم و مزه اصلی خودشان را بروز دهند، برای مثال ادویه هایی مانند پودر چیلی، پودر گیشنیز، زردچوبه، فلفل و… از این نوع ادویه ها هستند. یکی از این دستگاه ها آسیاب عطاری دو دهنه نام دارد که به وسیله این دستگاه ادویه ها را تبدیل به پودر می کنند و مورد استفاده قرار می گیرند.

سفارش عمده آسیاب عطاری دو دهنه چند منظوره

نحوه مکانیسم آسیاب عطاری دو دهنه چند منظوره

نحوه مکانیسم آسیاب عطاری دو دهنه چند منظوره منظور از آسیاب عطاری دو دهنه یعنی اینکه این آسیاب از دو دهنه مجزا و جدا از هم تشکیل شده که می توان در هر دهنه ادویه ها را تبدیل به پودر کرد. برای مثال می شود در یک دهنه دارچین آسیاب کرد و در دهنه دیگر آن همزمان زنجبیل را خورد و آسیاب کرد. آسیاب های دو دهنه مدل های متفاوتی دارند برای مثال آسیاب دو دهنه یک کیلویی، آسیاب دو دهنه دو کیلویی و بیشتر. آسیاب های دو دهنه از تیغ های تیز و پر قدرتی تشکیل شده اند که این تیغ ها در هر دقیقه تا بیش از سه هزار دور به دور خود می چرخند. به خاطر همین است که می توان انواع ادویه جات را در کمترین زمان ممکن تبدیل به پودر کرد و از آن ها استفاده نمود به طوری که حتی دیگر نیازی به الک کردن آنها نباشد.

تولید سفارشی آسیاب عطاری دو دهنه چند منظوره عمده

تولید سفارشی آسیاب عطاری دو دهنه چند منظوره عمده اکنون سفارش آسیاب عطاری دو دهنه آن هم با بهترین کیفیت و برند برای شما فراهم شده است که دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نباشد و مناسب برای استفاده در عطاری های بزرگ و کوچک باشد. نام این آسیاب، آسیاب دو دهنه ۳۸ سانت irmaco است، این آسیاب یکی از آسیاب های با کیفیت و همراه داشتن یک برند جهانی است. برخی از مشخصات این آسیاب عبارت اند از:

این دستگاه مصرف برق پایینی دارد چون برق آن تک فاز است.

بدنه این دستگاه از آلومینیوم است و هیچ وقت دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود و همچنین تیغ های آن هم استیل بوده که این هم یک امتیاز خوب است.

این آسیاب توانایی پودر و آسیاب کردن ۴۰ کیلو ادویه را در یک ساعت دارد.

از این آسیاب ها علاوه بر استفاده در عطاری ها، می شود از آنها د منزل و کارگاه ها نیز استفاده کرد و از آن درآمد زایی کرد.

تولید آسیاب دودهنه در بعضی از شرکت های ایرانی با کیفیت های متفاوت تولید می شود که می توان با مراجعه به تولیدی یا مرکز فروش آنها این آسیاب را تهیه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی ارسطو
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120902919
شماره فکس:02189773924
آدرس کانال: iran_machinery@
پست الکترونیکی: iranmachinery1@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشندگان آسیاب عطاری رومیزی چکشی چندکاره فلزی

در حال حاضر در کشور ما عطاری های بسیاری هستند که به تولید و فروش انواع ادویه جات و محصولات دارویی می پردازند، از این رو این افراد برای تهیه این محصولات احتیاج ب

دیدگاهتان را بنویسید

ایران ماشین