پنج شنبه , اردیبهشت ۲۷ ۱۴۰۳
خانه / آسیاب ذرت صنعتی فلزی چند کاره / مرکز سفارش آسیاب ذرت صنعتی فلزی چند کاره

مرکز سفارش آسیاب ذرت صنعتی فلزی چند کاره

استفاده از دستگاه ها و تجهیزات در کار کشاورزی و دامپروری باعث کاهش نیاز به نیروی انسانی و کارگری و در نتیجه ی آن کاهش هزینه تمام شده محصولات و افزایش راندمان تولید ، کاهش آلودگی های ناشی از دخالت انسان در تهیه و فرآوری خوراک دام و طیور و افزایش کیفیت خوراک دام و طیور می گردد . آسیاب ذرت صنعتی با نصب تیغه های چکشی به آسیاب ، دانه های گندم ، جو و از همه مهم تر ذرت و غیره را به اندازه های مختلف خرد می کند .

نحوه مکانیسم آسیاب ذرت صنعتی چندکاره

شاید بتوان دستگاه آسیاب را از نخستین تلاش های انسان برای ساختن ابزاری برای مکانیزه کردن صنعت کشاورزی نام برد و هم چنین دستگاه آسیاب صنعتی در انواع مختلفی مانند رو میزی و ایستاده با ظرفیت و قدرت های گوناگونی تولید می شوند ، آسیاب ها دستگاهی کارآمد و قدرتمند برای خرد کردن و پودر کردن دانه های سفت و سخت هستند . و هم چنین مکانیزم دستگاه های آسیاب مختلف می باشد و هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند .

دستگاه های آسیاب صنعتی که امروزه به منظور های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند از تنوع بالایی برخوردارند و همچنین از نظر شکل ، موارد مصرف ، طریقه ی آسیاب کردن و غیره این دستگاه ها برای آسیاب مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع مختلف غذایی و فرآوری محصولات غذایی و گیاهان دارویی از آن استفاده می شود . این دستگاه ها معمولا چند کاره هستند یعنی علاوه بر خرد کردن غلات میتوان برای خرد کردن علوفه هم از آن استفاده کرد و با داشتن این کارایی بالا متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب می کند .

سفارش آسیاب‌ ذرت صنعتی فلزی چند کاره

کم کم با پیشرفت علم و تکنولوژی اولین دستگاه های آسیاب برقی ساخته و وارد خانه ها و مراکز صنعتی ، تولیدی شده و جای آسیاب های دستی را پر کردند و هم چنین تولید کنندگان این دستگاه ها هنگام تولید آسیاب ذرت صنعتی به پارامتر های چون ، میزان صدای موتور ، میزان مصرف انرژی دستگاه، وزن خود دستگاه و اندازه ی موتور را در نظر می گیرند .

کارخانه های تولیدی آسیاب صنعتی ، با دقت بسیار بالایی به تولید این نوع از محصول می پردازند که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند و بعد از تولید ، آنها را به سایر کشور های خارجی صادر و هم چنین در بازار روز با قیمت های مناسبی عرضه می کنند . و متقاضیان با توجه به کارایی و مقاومت دستگاه ، محصول مورد نظر خود را از کارخانه سفارش و خریداری می کنند .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی ارسطو
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120902919
شماره فکس:02189773924
آدرس کانال: iran_machinery@
پست الکترونیکی: iranmachinery1@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

ایران ماشین