شنبه , اردیبهشت ۲۹ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه بوجاری / فروش دستگاه بوجاری غلات

فروش دستگاه بوجاری غلات

غلاتی همانند برنج، گندم و جو؛ و همچنین حبوبات قبل از بسته بندی و ارائه به بازار باید بوجار بشوند. این کار به وسیله دستگاه بوجاری غلات و حبوبات انجام می شود. بوجار هم به منظور خارج کردن ناخالصی های موجود و هم به منظور یک دست کردن آن ها از نظر شکل و اندازه است.

فروش دستگاه بوجاری لیزری غلات

نحوه کار دستگاه بوجاری غلات

نحوه کار دستگاه بوجاری غلات دستگاه بوجاری غلات هم مواد خارجی مانند سنگ و چوب ها و ناخالصی های موجود در غلات را جدا میکند و هم آن ها را از نظر سایز یک دست می کند. در دستگاه بوجار مکانیکی این کار توسط صفحه های بوجار انجام می شود، و اگر قصد بوجار محصول دیگری را داشته باشید باید صفحه بوجار دستگاه خود را تغییر دهید. در نهایت محصولات حاصل از بوجار بسیار شیک و در سایز بندی مناسب آماده بسته بندی و ارائه به بازار می شوند.

اکثر مردم انتظار دارند وقتی غلات را به صورت بسته بندی شده میخرند، محتویات داخل بسته با سایز یکسان، بدون عیب و نقص و فاقد هرگونه مواد دیگر باشند. دستگاه بوجار این انتظار مشتری ها را به سادگی بر آورده می کند. اگر دستگاه بوجار خریداری شود امکان تمیز کردن و سایز بندی انواع و اقسام غلات و حبوبات وجود دارد و این یک مزیت عالی برای آن می باشد.

خرید مستقیم دستگاه بوجاری غلات

خرید مستقیم دستگاه بوجاری غلات برای خرید دستگاه بوجاری غلات می توانید از راه های ارتباطی موجود در سایت فروشگاهی ما اقدام کنید. ما این دستگاه را با کیفیتی بسیار عالی و با قیمت مناسب و نزدیک به قیمت تولید، بدون دخالت واسطه در اختیار شما قرار داده ایم. شما می توانید با اطمینان خاطر این دستگاه را از داخل منزل خود به صورت غیر حضوری خریداری نموده و کیفیت و کارایی آن را در هنگام کار با آن مشاهده کنید. ما به روز ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را در معرض فروش قرار داده ایم تا مشتری بهترین بهره را از آن ببرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی ارسطو
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120902919
شماره فکس:02189773924
آدرس کانال: iran_machinery@
پست الکترونیکی: iranmachinery1@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

ایران ماشین