دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / آسیاب صنعتی / فروشنده آسیاب صنعتی چند تنی مواد غذایی

فروشنده آسیاب صنعتی چند تنی مواد غذایی

فروشنده آسیاب صنعتی چند تنی مواد غذایی سعی می کند بهترین برند مانند ایرماکو را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان بگذارد تا بتوانند به راحتی از دورترین نقطه کشور محصول را تهیه کنند دستگاه آسیاب صنعتی دارای سرعت و عملکرد بالای می باشد و برای آسیاب کردن مواد غذایی مختلفی استفاده می شود.

فروشنده آسیاب صنعتی چند تنی مواد غذایی

مشخصات آسیاب صنعتی مواد غذایی

مشخصات آسیاب صنعتی مواد غذایی مشخصات آسیاب صنعتی مواد غذایی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کاملا اتوماتیک می باشد.
  • دارای ماشین سنگ زدنی است.
  • در هنگام استفاده گرد و غبار از خود تولید نمی کند.
  • دانه ها را یکدست خرد و یا پودر می کند که این بسته به نوع دستگاه متفاوت خواهد بود.

دستگاه آسیاب صنعتی مواد غذایی در انواع مختلفی تولید می شود که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • دستگاه آسیاب ادویه: برای آسیاب کردن انواع ادویه ها مانند دارچین، سنجد، تخم گشنیز، هسته خرما، جوز هندی و…. استفاده می شود که تمام ادویه ها را کاملا پودر می کند به طوری که نیازی به الک کردن آن ها نمی باشد و بیشترین کاربرد آن برای پودر کردن زردچوبه می باشد به همین دلیل به آن دستگاه آسیاب زردچوبه هم می گویند که در اندازه و ظرفیت های مختلفی تولید می شود.
  • دستگاه آسیاب چکشی: دارای تیغه های از فولاد سخت می باشد که نشکن هستند و در مقابل سایش مقاومت عالی دارند و دارای چکش های به صورت ردیفی می باشند که این چکش ها می توانند مواد غذایی جامد مختلفی را خرد و پودر کنند.
  • دستگاه آسیاب قهوه: دارای سه تیغه تیز می باشد که می توانید دانه های سختی مانند قهوه و حتی قهوه سبز هم با استفاده از آن آسیاب کنید.

خرید مستقیم آسیاب صنعتی چند تنی مواد غذایی

خرید مستقیم آسیاب صنعتی چند تنی مواد غذایی خرید مستقیم آسیاب صنعتی چند تنی مواد غذایی به صورت آنلاین بازار داغی دارد چون مشتریان می توانند با قیمت درب کارخانه محصول را به راحتی سفارش دهند علاوه بر این کاربرد های مختلف دستگاه آسیاب صنعتی باعث شده خرید آسیاب مواد غذایی افزایش یابد به عنوان نمونه در کارخانه های تولید آرد ذرت، جو و گندم استفاده می شود.

در کارخانه های صنایع غذایی برای پودر کردن ادویه ها، آجیل ها و هسته های که در صنایع غذایی استفاده می شوند کاربرد دارد برای خرد کردن مواد شیرینی پذیری استفاده می گردد همچنین برای تولید داروهای پودری و قرص ها در کارخانه های داروسازی استفاده می شود.

انواع دستگاه های آسیاب مواد غذایی قادر هستند بدون ایجاد ضایعات در سریع ترین زمان چندین تن از ادویه ها و دیگر دانه های خوراکی را آسیاب کنند و چون در ساخت آن ها استاندارد های جهانی رعایت شده است دوام و کیفیت بالایی دارند و سرعت عملکرد آن ها بالا است چون موتور قدرتمندی دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی ارسطو
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120902919
شماره فکس:02189773924
آدرس کانال: iran_machinery@
پست الکترونیکی: iranmachinery1@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بهترین دستگاه آسیاب صنعتی فلزی برقی

از بهترین دستگاه های آسیاب برقی که با مناسب ترین قیمت توسط این مجموعه به …

دیدگاهتان را بنویسید

ایران ماشین